top of page
חיפוש
תמונת הסופר/תYael Ela Satyam

החיה שהיא אני

״אם אני אתן מקום לחיה שאני, שהיא ממש ממש מ׳נית, אני מפחדת שאציק לסביבה או אפילו אהיה טו מאצ׳! אני לא יכולה לתת לה מקום אז אני מרגישה שאני מדחיקה אותה בבסיס, בחלק התחתון של עמוד השדרה״ זה מה שהיא אמרה לי בשבת האחרונה כשהרגשתי את החיה שכלואה בפני ה׳מלאך -אני היפית תמימה׳ שלה.

אותי זה תמיד מדליק, לעורר את החיות החוצה.

לפעמים אני פשוט מסתכלת להן בעיניים ומתחילה לנבוח ולגרגר והן מתעוררות. זה מה שקרה איתה מהר מאוד והשאר לא רלוונטי למסר:) הפחד הזה מלתת לחיה מקום -לתת לאנרגיה באגן מקום וביטוי, כל כך מוכר לי מהעבר ובטוחה שהרבה מכםן מזדהים/ות עם הפחד הזה. ״מה יקרה אם אשחרר אותה והיא תתפרע ללא רסן ותעשה שמות ותוהו ובוהו?….״


אני ממש מבינה את הפחד ויש לי מה לומר לו בעדינות ורכות:

האנרגיה הזאת, באגן שלך, היא המקור של אנרגיית החיים שזורמת בך. שם היא מתחילה לזרום בתוך גופך. לחסום אותה= לחסום את החיות והחיוניות שלך ולזה יש כל כך הרבה השלכות כמו עייפות, חוסר בהירות, בלבול, חוסר תחושתיות…


לקבל את האנרגיה הזאת זה לא אומר לדהור ברחובות על 4 וטרוף ולנבוח (אם כי אני עושה זאת לפעמים וזה ממש כיף, לא ברחובות אבל במקומות שמרגישים לי בטוחים)

לקבל את האנרגיה הזאת זה קודם להכיר ביופי ובקדושה שלה, לקבל אותה בתוכנו ולתת לה לנוע בתוכנו. אפשר לקבל אותה על ידי שניתן לה ביטוי, נקשקש בזנב, נעמוד על 4, ננבח, נרגיש את הלשון, את הלסת, את החלק התחתון של האף….

ואז אחרי ששיחקנו איתה במקום שמרגיש עבורנו בטוח, אפשר להתחיל לתת לה לנו במעלה עמוד השדרה, להניע את הגב ולדמיין/ להרגיש את האנרגיה עולה מהאגן כלפי מעלה, פורסת את הכנפיים שלנו- גב זקוף, ידיים פרוסות לצדדים ורפויות, לתת לה להמשיך לעלות לצוואר ועד לקודקוד הראש ומעבר אל היקום…. ושוב להרגיש אותה באגן…

סירקולציה כייפית ומחיה ממש, אותה אפשר פשוט לחיות (ואז כבר לא צריך קפה).


כשאנחנו מגלמים את אנרגיית החיים בגופנו, אין כבר צורך בריגוש חיצוני כדי להרגיש חיה ומעוררת… אני יכולה להדליק ולעורר את עצמי עם עצמי, וזה כבר לא קשור למ׳ן. זה חוויה כלל גופית, פיזית ואנרגטית.


אם את/ה מזדהה עם הפחד הזה - ההזמנה שלי עבורך היא למצוא זמן לדייט איתך ועם החיה שאת/ה. לשים מוזיקה כייפית שמדליקה אותה, ופשוט להנות להיות היא…. הגוף שלך כבר ידע מה לעשות. תסמכי/תסמוך עליו.

כשתרגיש/י בנוח עם האנרגיה הזאת, אז לתת להגיע לשאר הגוף ולטפס כמו נחש במעלה עמוד השדרה… גררר

אפשר (ורצוי) גם לחזור ולספר לי איך היה.


זה בדיוק מה שאני מלמדת מפגשים 1 על 1 איתי בTantric Journey.


אוהבת המון אלה סטיאם

תמונה שלי כחיה מאולפת בגיל 18 שנה אחר כך גיליתי החיה שאני ומאז כיף לי יותר




8 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comentários


bottom of page